Gå til innhold

Oslogutt 33 nysgjerrig på subrolle for par. Ønsker å bli kjent med par.

Ysin

Anbefalte innlegg

Cuckolding er noe som har tiltrukket meg siden jeg var nokså ung. Jeg har vært innom både det skeive miljøet og BDSM-miljøet uten å helt finne hva er ser etter i en dynamikk med flere mennesker, selv om det er miljøer jeg trives godt i og har fått mye ut av. Så håper at denne siden kan føre til bekjentskap innenfor denne type relasjoner og dynamikker.

Bilde dukker opp etter hvert, om det føles naturlig å bli værende på denne siden, men kan sendes.

Ønsker først og fremst å bli kjent med personer for sosialt samvær og utveksling av erfaringer.

Mer utfyllende informasjon om meg kommer også etter hvert, men det er bare å starte en samtale om dere lurer på noe. Ønsket er å bli kjent med et par der jeg føler det vil være naturlig å ha en underdanig rolle, hvor jeg er den som blir nektet sex.

Jeg møter deg eller dere i første omgang et åpent og koselig sted for en middag, te eller kaffe i første omgang.

Send meg gjerne en PM om det er noen der ute som er interesserte :)

Endret av Ysin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...