Ysin Skrevet 10. september 2015 Share Skrevet 10. september 2015 (endret) Cuckolding er noe som har tiltrukket meg siden jeg var nokså ung. Jeg har vært innom både det skeive miljøet og BDSM-miljøet uten å helt finne hva er ser etter i en dynamikk med flere mennesker, selv om det er miljøer jeg trives godt i og har fått mye ut av. Så håper at denne siden kan føre til bekjentskap innenfor denne type relasjoner og dynamikker. Bilde dukker opp etter hvert, om det føles naturlig å bli værende på denne siden, men kan sendes. Ønsker først og fremst å bli kjent med personer for sosialt samvær og utveksling av erfaringer. Mer utfyllende informasjon om meg kommer også etter hvert, men det er bare å starte en samtale om dere lurer på noe. Ønsket er å bli kjent med et par der jeg føler det vil være naturlig å ha en underdanig rolle, hvor jeg er den som blir nektet sex. Jeg møter deg eller dere i første omgang et åpent og koselig sted for en middag, te eller kaffe i første omgang. Send meg gjerne en PM om det er noen der ute som er interesserte Endret 11. september 2015 av Ysin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.