Bergen Skrevet 25. mars 2011 Share Skrevet 25. mars 2011 Her er noen bilder av min Hotwife. Deilige kommentarer på hva hun burde oppleve og bilder av hva hun burde få oppfordrer til flere bilder :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet 26. mars 2011 Share Skrevet 26. mars 2011 Takk for fine bilder av en fantastisk sexy kvinne:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 26. mars 2011 Share Skrevet 26. mars 2011 Deilig!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 26. mars 2011 Share Skrevet 26. mars 2011 en vakker og sexy hotwife du har, vil nok utvilsomt få noen kuker til å forandre konsistens:). ville nok brukt tunge og hender før hun fikk besøk av pikken i seg, det er min umiddelbare tanke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex68 Skrevet 26. mars 2011 Share Skrevet 26. mars 2011 Deilige bilder! Skulle ønske jeg var i Bergen ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tic_toc2 Skrevet 27. mars 2011 Share Skrevet 27. mars 2011 du bør ta noen bilder med henne i hunterstøvlene henes, la hun tease deg med dem slik at du må vente litt til neste gang du får noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 27. mars 2011 Share Skrevet 27. mars 2011 Spennende og deilige bilder Fikke lyst til å ta en tur til Bergen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Share Skrevet 27. mars 2011 Støvler gir oss ikke noe spesielt. Men kanskje det kan dukke opp noen bilder likevel? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Share Skrevet 7. juni 2011 Takk for det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 8. juni 2011 Share Skrevet 8. juni 2011 Kom gjerne med fler bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndercuck Skrevet 14. juni 2011 Share Skrevet 14. juni 2011 enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingray Skrevet 18. juni 2011 Share Skrevet 18. juni 2011 Kjempebra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konepuler Skrevet 21. juni 2011 Share Skrevet 21. juni 2011 Mmmm. Fristende :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Share Skrevet 17. juli 2011 Her kommer crempie bilde som ønsket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 17. juli 2011 Share Skrevet 17. juli 2011 deilig skulle gjerne likt å leke litt med "den der" selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godeideer Skrevet 19. juli 2011 Share Skrevet 19. juli 2011 Klikk på DENNE linken for å lese om hva jeg kunne tenke meg å gjøre med den deilige kona di. Linken peker til en novelle jeg har skrevet og lagt ut her på Historier & Fantasier - Bullens perspektiv. Håper på å få høre fra dere..! ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Share Skrevet 19. juli 2011 Klikk på DENNE linken for å lese om hva jeg kunne tenke meg å gjøre med den deilige kona di. Linken peker til en novelle jeg har skrevet og lagt ut her på Historier & Fantasier - Bullens perspektiv. Håper på å få høre fra dere..! ;-) Nice :-) Fin historie... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddelen Skrevet 22. juli 2011 Share Skrevet 22. juli 2011 Nydelig kvinne. Håper hun får alt hun vil ha. Helt uoppnåelig for meg. p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bergen1972 Skrevet 31. juli 2011 Share Skrevet 31. juli 2011 Deilige bilder av hotwifen din Rett og slett noe jeg kunne tenkt å tømme meg i =) Gjerne se noe creampie bilder av henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestlover Skrevet 2. februar 2012 Share Skrevet 2. februar 2012 for en nydelig dame som man kan tenke seg å pule hele natt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir anger Skrevet 3. november 2012 Share Skrevet 3. november 2012 Kunne hatt lyst og smakt på henne ja, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thunder27 Skrevet 4. november 2012 Share Skrevet 4. november 2012 du har varmt kone jeg vil gjerne spise hennes fitte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekekameraten Skrevet 15. november 2012 Share Skrevet 15. november 2012 Kan bare si en ting: HOT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomoj Skrevet 19. november 2012 Share Skrevet 19. november 2012 Nyyyyyyyydelig dame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prins_charming Skrevet 13. april 2013 Share Skrevet 13. april 2013 Kan ikke si noe annet enn DEILIG! Meget snerten Hotwife du har skaffet deg... Husk og skjem henne bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.