zizten Skrevet 24. august 2015 Share Skrevet 24. august 2015 Heisann! Vi søker en mann som er villig til å komme en tur, ta henne en eller 2 runder, så reise igjen. Hun vil ha øyebind på hele veien, og vil ikke vite hvem du er eller ser ut Jeg (han) vil være til stede, men ikke delta annet en kanskje snakke med henne underveis. Du vil ikke si et ord som hun hører Høres dette ut som noe du kan tenke deg, drop meg en meld i inboxen KUN seriøse henvendelser!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
møremann Skrevet 24. august 2015 Share Skrevet 24. august 2015 Hei. Midt i blinken for meg ) Bare synd at dere bor så langt unna Ålesund. Kanske der finst et tilsvarende par der? Vanskelig å finn hvertfall. Kos dere masse ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillaT Skrevet 24. august 2015 Share Skrevet 24. august 2015 Hei jeg er interesert dt høres ut som min favoritt fantasi heeh bind for øya... er 27 med ganske stor kuk me masse sperm er flink og har erfaring... bor i oslo du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskoio Skrevet 24. august 2015 Share Skrevet 24. august 2015 Hei mann 58 agder kommer veldig gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stavangertony Skrevet 4. september 2015 Share Skrevet 4. september 2015 Stavangermann på tur kommer gjerne innom, kjekk renslig snill fyr på 43 år. Diskre og alt etter avtale... 17cm... 190 høy 95 kg... Si hei hvis dere vil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskoio Skrevet 14. september 2015 Share Skrevet 14. september 2015 Ble det gjennomført eller drøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskoio Skrevet 14. september 2015 Share Skrevet 14. september 2015 Kommer gjerne til dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.