idma Skrevet 19. august 2015 Share Skrevet 19. august 2015 Jeg søker en veltrent mann i alder av 21-26, kukk på hvertfall 20cm som har lyst på et treff. Jeg befinner meg i Drammensområdet, er 21 år selv, og søker en som enten er mobil eller har egen leilighet, er renslig og diskré Setter pris på å bare få meldinger fra seriøse menn som oppfyller disse kravene Ligger et bilde på profilen min om hvordan jeg ser ut og et stort pluss hvis du har et bilde på din profil eller sender på melding før utveksling av snap. Håper på seriøse hendvendelser, og forteller litt mer angående mine ønsker ol. over melding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ungbull Skrevet 27. august 2015 Share Skrevet 27. august 2015 Bull på 23 her. Utifra bildet ditt vil jeg ha deg, skriv en melding hvis du er interessert. Bor i Oslo, men er mobil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.