gbpar6 Skrevet 25. juli 2015 Share Skrevet 25. juli 2015 Er det en erfaren godt utstyrt mann med mye sperm her som kunne tenke seg noen dager sammen med oss på hytta,er fra idag 25 juli å litt ut i neste uke.ligger 20 min sør for oslo,har barn her så litt diskresjon er en selvfølge ellers kan ikke garantere fint vær men masse sex med hun alene men også sammen med han når anledningen byr seg. er garantert.Du kan gjerne være mørkhudet men er ikke et must,send et lite bilde og hva du liker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frednor76 Skrevet 25. juli 2015 Share Skrevet 25. juli 2015 Sendt pm :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbpar6 Skrevet 25. juli 2015 Forfatter Share Skrevet 25. juli 2015 Ikke fått noen pm fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
21cm Skrevet 26. juli 2015 Share Skrevet 26. juli 2015 Den er jeg også med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikas851 Skrevet 26. juli 2015 Share Skrevet 26. juli 2015 Hei! Har sendt dere pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekkungmann Skrevet 26. juli 2015 Share Skrevet 26. juli 2015 Sendt pm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest grimreaper Skrevet 26. juli 2015 Share Skrevet 26. juli 2015 Sendt pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillaT Skrevet 5. august 2015 Share Skrevet 5. august 2015 du kan se bildene på profilen min jeg vil gjerne bli med hadde vært kos selvsagt diskre om det er barn der. jeg vil gjern ha dt morsomt med henne foran dg har masse energi og masse sperm klart si fra om jeg får være en a de heldige heehe bor ved skøyen på vestkanten hvor er det dere tenkte?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.