Gå til innhold

Hyttetur

gbpar6

Anbefalte innlegg

Er det en erfaren godt utstyrt mann med mye sperm her som kunne tenke seg noen dager sammen med oss på hytta,er fra idag 25 juli å litt ut i neste uke.ligger 20 min sør for oslo,har barn her så litt diskresjon er en selvfølge ellers kan ikke garantere fint vær men masse sex med hun alene men også sammen med han når anledningen byr seg. er garantert.Du kan gjerne være mørkhudet men er ikke et must,send et lite bilde og hva du liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

du kan se bildene på profilen min jeg vil gjerne bli med hadde vært kos selvsagt diskre om det er barn der. jeg vil gjern ha dt morsomt med henne foran dg har masse energi og masse sperm klart si fra om jeg får være en a de heldige heehe bor ved skøyen på vestkanten hvor er det dere tenkte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...