Gå til innhold

Hei


vikas851

Anbefalte innlegg

Hei

 

Vikas heter jeg, jeg er mann i 30 åra som for tiden holder til i Buskerud-område. Jeg er av utenlandsk opprinnelse og født/oppvokst i Norge. Har tyngre utdannelse og god sosial omgangskrets. Er veldig sosial, jovial og raus natur.

 

Jeg søker da par som kunne tenke seg besøk av en extra mann i settinger som helt vanlig trekant og/eller cuckold settinger. Har fra tidligere hatt langvarig forhold med par, så jeg er noe erfaren. Har også erfaring innen fetish/kink om dere ønsker å prøve dette, men ikke noe must.

 

Er enkelt og greit ute etter å komme i kontakt med par hvor mann har det godt og deilig sammen.

 

Renslighet, ingen sykdommer og taktfull oppførsel mtp diskresjon gis fullstendig og forventes.

 

Jeg er rett i underkant av 180 høy, veier ca 90. Er tykk og grov nedentil (har jeg hørt). Fysisk form og størrelse spiller ingen roller for meg. Alder spiller heller ingen rolle men det hadde vært hyggelig med et eldre par.

 

Ønsker helst å møte par hvor det er ønskelig med treff uten så altfor mye prat over nettet. Og viktig at man stiller opp når det er avtalt.

 

Jeg har ferie 14 dager fremover og da tilgjengelig for treff til alle tider, men helst på formiddag/dag om det lar seg gjøre. Er fra Buskerud-område og er mobil. Jeg har par bilder av utstyret under Bilder av gutta. Har ikke sted for treff for øyeblikket, vi kan treffes hos dere eller ta inn på hotell.

 

Fint om dere har skype så kan man slå av en prat der, gjerne med cam om dere ønsker det, slik at man får sett ansikt. Er som regel alltid på logget. Skype-navnet mitt er: vikas8511

 

Håper på å høre fra et hyggelig par!

 

Takk

 

Vikas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...