parlek Skrevet 3. mai 2015 Share Skrevet 3. mai 2015 Det var ensidig nydelig å se henne bli pult. . Jeg vil hun opplever det mer. Og at hun tar initiativ selv og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 20. mai 2015 Share Skrevet 20. mai 2015 Også var det ekstra deilig å pule henne selv etter at hun har hatt en annen i seg? Det synes hvert fall jeg at det er. Tyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zizten Skrevet 20. mai 2015 Share Skrevet 20. mai 2015 Et nydelig resultat etter bilde å dømme følelsen av å ha henne etterpå er ubeskrivelig. håper du får oppleve dette flere ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonblund123 Skrevet 9. august 2015 Share Skrevet 9. august 2015 Din heldiggris!!! Jeg skulle ønske min kone ville vært med på noe slikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.