hexagram Skrevet 6. april 2015 Share Skrevet 6. april 2015 Er i Oslo 10-12 April alene. Lyst til å varme ei kåt drammensjente noen dager? Obs. Skal ta noen bilder til typen så må godta bilder og video Kan ta to om gangen men ikke fler . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeiligBull Skrevet 6. april 2015 Share Skrevet 6. april 2015 hei, vil gjerne møte deg om du vil, sender bilder selvfølgelig god påske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woonderboy Skrevet 6. april 2015 Share Skrevet 6. april 2015 hei varmer deg gjerne bilder og film er ok for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 6. april 2015 Share Skrevet 6. april 2015 Drammensregionens her som gjerne stiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darky Skrevet 7. april 2015 Share Skrevet 7. april 2015 Hei Gjerne møte deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hexagram Skrevet 12. april 2015 Forfatter Share Skrevet 12. april 2015 hei igjen jeg fant en bull fra oslo... var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd =) sett av første helgen i mai da jeg og min samboer planlegger GB i østfoldsområde hvis noen er interresert i film eller bilder kan jeg sende en smakebit til uken xxx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Undecided_dane Skrevet 14. april 2015 Share Skrevet 14. april 2015 Jeg vil veldig gjerne se film og bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslopar9 Skrevet 14. april 2015 Share Skrevet 14. april 2015 Vi ser gjerne noen klipp :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 14. april 2015 Share Skrevet 14. april 2015 Ser gjerne film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gk007 Skrevet 15. april 2015 Share Skrevet 15. april 2015 Ser gjerne noen klipp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
festkjeppen Skrevet 16. april 2015 Share Skrevet 16. april 2015 Spennde, lyst å være med samt se klipp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvitegardiner Skrevet 22. april 2015 Share Skrevet 22. april 2015 Tar gjerne en titt på bilder/film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockernja Skrevet 26. april 2015 Share Skrevet 26. april 2015 Hehe. Hvem er ikke interessert i film og bilder? Foretrekker real life men en god filmsnutt og bilder faller alltid i smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.