Slutgirl Skrevet 12. mars 2015 Share Skrevet 12. mars 2015 Single jente søker dominant, tålmodig og stødig mann for faste treff i Bergen. Rolig start med chat, så kaffe og test av kjemi først. Er underdanig men stolt og sterk. Feier unna de som tar kontakt og bruker nedverdigende kallenavn. Nicket representerer kun det jeg kan være med den rette. Drømmer om trekant og gangbang, men da i trygge omgivelser sammen med en som jeg har bygget en noe tettere relasjon med over tid. Du forstår at du bør bo i Bergen for å få dette til, og liker helst bdsm og ellers det mine fantasibilder viser til her inne. Ta kontakt på melding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HandyM45 Skrevet 13. mars 2015 Share Skrevet 13. mars 2015 sukk, jeg bor jo i helt feil by....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotwife&hanrei Skrevet 14. mars 2015 Share Skrevet 14. mars 2015 Synd du bor så langt unna. Jeg hadde mer enn gjerne delt mine 2 faste gamle buller med deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slutgirl Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Share Skrevet 16. mars 2015 Bergen er byen, dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zak262 Skrevet 19. mars 2015 Share Skrevet 19. mars 2015 Og laget er Brann ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slutgirl Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Share Skrevet 24. mars 2015 Noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HandyM45 Skrevet 26. mars 2015 Share Skrevet 26. mars 2015 *hoster&harker* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slutgirl Skrevet 27. april 2015 Forfatter Share Skrevet 27. april 2015 *Gir en repsils til* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 28. april 2015 Share Skrevet 28. april 2015 Hei min kontakt er samme som navn plus outlook Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lickadilly Skrevet 2. mai 2015 Share Skrevet 2. mai 2015 heisann uten å gå for mye i detalj , vil jeg gjerne bli kjent med deg ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.