Heman Skrevet 13. februar 2015 Share Skrevet 13. februar 2015 Kona er hos elskeren nå, og jeg ble pent nødt til å legge ut bilde av den ynkelige lille tissen min her jeg sitter å venter på at hun skal komme hjem. Hun sa det var så alle kunne se hvor patetisk den var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heman Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Share Skrevet 13. februar 2015 Sms fra henne: hei! Jeg koser meg så masse! Han har vært på meg bakfra og jeg kom så godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heman Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Share Skrevet 13. februar 2015 Sms: vi har kost oss i 69, han er mye større enn deg, må gape høyt for å nå over. Er så kåt..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mankell-78 Skrevet 7. mars 2015 Share Skrevet 7. mars 2015 Kan godt forstå at din kjære trenger en annen kuk for å bli fornøyd. Var ikke mye å skyte av den guttetissen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.