Mankell-78 Skrevet 5. februar 2015 Share Skrevet 5. februar 2015 Hei, jeg er veldig fersk bruker av denne siden,men vært aktiv på andre sider i lengre tid. Jeg har erfaring som bull i flere cuckoldsettinger og er godt informert og interessen er stor. Men blir skuffet når jeg ser hvor lite aktivitet det er på forumtråene her inne. Ser at noen få bidrar ganske masse, ære være demfor det, men blir sikkert kjedelig i lengden med dårlig, eller lite respons tilbake. Også ser man jo fort her inne at noen tror sarkasme og nedlatende holdninger og fremheving av seg selv er turn on. Huff Men nå har jeg sikkert knust mine muligheter her inne med å starte med å sur mule. Håper jeg kan tilføre noe positivt til denne siden som har et fantastiskt potensial. Mankell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 5. februar 2015 Share Skrevet 5. februar 2015 Velkommen, og lykke til. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 5. februar 2015 Share Skrevet 5. februar 2015 (endret) Velkommen skal du være:) Du har litt rett i det du skriver. Endret 5. februar 2015 av TyrogFrøya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.