Lille Ole Skrevet 22. januar 2015 Share Skrevet 22. januar 2015 Hei Vil dele med dere venner her inne. I skrivende stund er min kjære på et hotellrom med en ny bull. De var venner for mer enn ti år siden og hun har med jevne mellomrom nevnte hvor kjekk han var og hvor godt han knullet. Så nå har de tatt kontakt og er altså på hotell. Fikk sms om at han var på vei opp i heisen, det var ca kl 19. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mann_1980 Skrevet 23. januar 2015 Share Skrevet 23. januar 2015 Hvordan gikk det?? Ble det som forventet, og kanskje mer til!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 28. januar 2015 Share Skrevet 28. januar 2015 Har man sagt A synes jeg man skal si B..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 29. januar 2015 Share Skrevet 29. januar 2015 Kanskje det ble riktig så galt. Dvs at Bull var så flink til å spille at hun bare ville danse for ham. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Share Skrevet 29. januar 2015 Vel folkens, jeg skal ta kortversjonen. Easy har rett i det han skriver. Han pulte henne, slikket henne, masserte henne og ga hanne mulitorgasme i fire stive timer. Da hun til slutt ringte og fortalte kort hva de hadde gjort, så var henne kortversjon; Jeg vil har mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.