Nordland par32&33 Skrevet 11. januar 2015 Share Skrevet 11. januar 2015 Tanker og opplevelse om det første treffet kona hadde med at hun reiste bort for å møte bull?mye tanker som går gjennom hode når dette endelig skal gjennomføres:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordland par32&33 Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Share Skrevet 15. januar 2015 Skulle gjerne hørt noen erfaringer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorrisBorris Skrevet 8. februar 2015 Share Skrevet 8. februar 2015 Kan jo prøve.. Forrige helg var madammen på byen, merket når jeg kjørte dem ut at hun var litt klar for fart og spenning. Fikk en muss på munnen av henne og venninen når jeg slapp dem av. Litt uttpå natten tikket det inn en melding om at hun skulle på "rall" og at jeg ikke trengte og sitte våken for og vente. Er litt merkelig den følelsen man får dær å da, litt sånn sjalusi som går over i vill kåtskap rett etterpå. Utrolig deilig når hun kom hjem og jeg får slippe til. Vet at hun er nypult og har akkurat fått sprutet ned puppene med spermen til en random mann fra byen. Den sexen er bare helt utrolig deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.