Bestemt Skrevet 8. januar 2015 Share Skrevet 8. januar 2015 Finnes det noen diskrete symboler á la ankelkjede for hotwives for å vise at man kan være interressert i å være bull? Og er det fortsatt 3brødre som er the place to go? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 8. januar 2015 Share Skrevet 8. januar 2015 På 3Brødre kan du fort treffe på noen ja Aldri hørt om noe kjennetegn på en bull, selv om enkelte her inne garantert vil si at de er kjennetegnet på en ekte bull. Hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 9. januar 2015 Share Skrevet 9. januar 2015 KJæresten min vet at ankelkjede betyr at hun liksom er klar. For oss som ikke er helt klare, ikke pga meg, så er det fortsatt veldig opphissende å bruk det. Vi har vært tre-fire ganger på 3brødre på lørdager og det er ingen som har kommentert ankelsmykket hennnes. Men jeg håper den dagen det skjer at det skjer mer, men om hun ikke er klar for det, så håper jeg mannen som tar kontakt med henne kan leke med tanken, med henne, likevel. Det gjelder å være smart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Akershus_49 Skrevet 9. januar 2015 Share Skrevet 9. januar 2015 Kanskje dette kan være en mulighet, å lage et smykke ihht dette bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.