Gjest Nanox Skrevet 22. januar 2010 Share Skrevet 22. januar 2010 Hei, Bare av ren nysgjerrighet lurer jeg på om det er noen som har fått seriøse napp eller møtt noen fra denne siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissy_annabella Skrevet 11. juli 2010 Share Skrevet 11. juli 2010 Mange som har kontaktannonser her så noen må ha fått positiv respons med følgende møte? Eller kanskje møte mellom to parter her på forumet er for personlig å skrive om? Jeg bare spekulerer... Noen som har noen synspunkter? R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigBullBergen Skrevet 10. august 2010 Share Skrevet 10. august 2010 Hei Jeg har møtt en jente som jeg kom i kontakt med her... skal sjekke med henne om hun vil tilkjenne gi seg her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotWifeBergen Skrevet 10. august 2010 Share Skrevet 10. august 2010 hehe... ingen problem det folkens. Meg og S har nok møttes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foggen Skrevet 11. august 2010 Share Skrevet 11. august 2010 Har dere lyst å fortelle litt mer om det møtet?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloM Skrevet 11. august 2010 Share Skrevet 11. august 2010 Håper virkelig det er flere enn disse to som har truffet noen herfra. Kan jo også hende at noen ikke ønsker å fortelle alt her. Selv har jeg ikke vært aktiv her ennå, men har heldigvis hatt noen hyggelige erfaringer med par fra andre nettsteder ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silla Skrevet 22. august 2010 Share Skrevet 22. august 2010 Har ikke truffet noen fra denne siden, men vi har truffet noen på eros som har vert hjemme å besøkt oss. Det er menn som min mann har kommet i kontakt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotWifeBergen Skrevet 23. august 2010 Share Skrevet 23. august 2010 Har dere lyst å fortelle litt mer om det møtet?:-) Hei Cucken til HotWife her... jeg kan ihvertfall fortelle at det er fantastisk å knulle henne etter bigbull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest paret2 Skrevet 15. april 2012 Share Skrevet 15. april 2012 Vi har hatt flaks også ! Hvem han er kan han velge om han vil avsløre selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hewa Skrevet 15. april 2012 Share Skrevet 15. april 2012 Ja, jeg har hatt vellykkede treff med menn her inne ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Girly D Skrevet 15. april 2012 Share Skrevet 15. april 2012 Signerer hewa 's innlegg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sogn72 Skrevet 15. april 2012 Share Skrevet 15. april 2012 Har hatt nokre møte med eit par som eg møtte her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par-Stavanger Skrevet 16. april 2012 Share Skrevet 16. april 2012 Vi har også truffet noen her inne, både vellykkede og ikke så vellykkede. Det går begge veier da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 16. april 2012 Share Skrevet 16. april 2012 Jeg har ikke truffet noen fra her inne Men så er jeg relativ fersk også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Excite Skrevet 16. april 2012 Share Skrevet 16. april 2012 Vel, dama mi har jo møtt noen, faktisk i kveld, for ca 10 min siden, så kan jo ikke klage på seriøsiteten vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.