Nordland par32&33 Skrevet 28. november 2014 Skrevet 28. november 2014 Da er tiden hær ijenn for julebord,og nytt av året hos oss så er fruen alene på julebord,truseløs i kjole og i tillegg har hun vært unormalt kåt hele uka:)sende henne avgårde med et kyss og beskjed om at har hin lyst har hun lov:)så i kveld håper jeg at noen skal friste henne slik at hun får selskap på rommet sitt i natt:)håper virkelig at hun koser seg ekstra i kveld:)er det andre hær inne som sender fruen alene i år?? Siter
BorrisBorris Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 Sendt ut av døra nettopp! spennende! Siter
BorrisBorris Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 BorrisBorris skrev: Sendt ut av døra nettopp! spennende! Altså! sendt min kjære ut av døra.. Sattser på at jeg får noen spennende meldinger ila natten Siter
Nordland par32&33 Skrevet 29. november 2014 Forfatter Skrevet 29. november 2014 Håper du får det som du vil:) Siter
BorrisBorris Skrevet 29. november 2014 Skrevet 29. november 2014 Takk for det! Suksess for din del i går ? Siter
Nordland par32&33 Skrevet 29. november 2014 Forfatter Skrevet 29. november 2014 Ble nokk desverre ikke det,hun fant tonen med en fyr men han hadde med seg kona,de har skrevet litt i dag og det er tydelig at han liker henne,og etter flekene i tynn strømpebuksa hennes,så har musa hennes vert ganske klar i går:) Siter
BorrisBorris Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Nordland par32&33 skrev: Ble nokk desverre ikke det,hun fant tonen med en fyr men han hadde med seg kona,de har skrevet litt i dag og det er tydelig at han liker henne,og etter flekene i tynn strømpebuksa hennes,så har musa hennes vert ganske klar i går:) vi har begge dårlig med hell i helga Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.