Nordland par32&33 Skrevet 28. november 2014 Share Skrevet 28. november 2014 Da er tiden hær ijenn for julebord,og nytt av året hos oss så er fruen alene på julebord,truseløs i kjole og i tillegg har hun vært unormalt kåt hele uka:)sende henne avgårde med et kyss og beskjed om at har hin lyst har hun lov:)så i kveld håper jeg at noen skal friste henne slik at hun får selskap på rommet sitt i natt:)håper virkelig at hun koser seg ekstra i kveld:)er det andre hær inne som sender fruen alene i år?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorrisBorris Skrevet 29. november 2014 Share Skrevet 29. november 2014 Sendt ut av døra nettopp! spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorrisBorris Skrevet 29. november 2014 Share Skrevet 29. november 2014 Sendt ut av døra nettopp! spennende! Altså! sendt min kjære ut av døra.. Sattser på at jeg får noen spennende meldinger ila natten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordland par32&33 Skrevet 29. november 2014 Forfatter Share Skrevet 29. november 2014 Håper du får det som du vil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorrisBorris Skrevet 29. november 2014 Share Skrevet 29. november 2014 Takk for det! Suksess for din del i går ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordland par32&33 Skrevet 29. november 2014 Forfatter Share Skrevet 29. november 2014 Ble nokk desverre ikke det,hun fant tonen med en fyr men han hadde med seg kona,de har skrevet litt i dag og det er tydelig at han liker henne,og etter flekene i tynn strømpebuksa hennes,så har musa hennes vert ganske klar i går:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorrisBorris Skrevet 30. november 2014 Share Skrevet 30. november 2014 Ble nokk desverre ikke det,hun fant tonen med en fyr men han hadde med seg kona,de har skrevet litt i dag og det er tydelig at han liker henne,og etter flekene i tynn strømpebuksa hennes,så har musa hennes vert ganske klar i går:) vi har begge dårlig med hell i helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.