jeppe Skrevet 27. november 2014 Share Skrevet 27. november 2014 Vi søker godt utrustet mann eller par for treff i Bergen 1.12 på hotel. Ta kontakt på innboksen for mere info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 28. november 2014 Forfatter Share Skrevet 28. november 2014 Hun er 29 og han 42 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 29. november 2014 Share Skrevet 29. november 2014 Hei jeg er open for mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Share Skrevet 1. desember 2014 Send melding på inn boks tanum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mann1 Skrevet 1. desember 2014 Share Skrevet 1. desember 2014 Dumt at jeg så dette først nå. Skulle dere ha lyst senere er jeg gjerne med. Jeg er en hyggelig, frisk og rask kar på 29 år som har litt erfaring og er meget seriøs. Bare å gi ett hint dersom dere er interessert til en annen gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.