Bergen Skrevet 26. november 2014 Share Skrevet 26. november 2014 Min kone er en HW og vi tenkte å ta noen frekke bilder med frekke ord, setninger skrevet på henne. Har ikke en veldig BC fetisj så det er ikke særlig aktuelt. Noen forslag til litt slutty ord eller setninger? Gjerne på norsk. Tenk så kult, kanskje ditt forslag kommer "på trykk" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mann_1980 Skrevet 27. november 2014 Share Skrevet 27. november 2014 Gleder du deg til å se XX knulle musa de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Share Skrevet 2. desember 2014 Vet ikke helt om jeg forstod hva du mente. Jeg tenker litt som dette bildet her. Cuckold/HW tema på norsk hadde vært deilig, men sliter med fantasien. Kommer ikke til å vise ansikt, men vil legge ut bilde er når har fått gjort dette. Forslag fra andre på forumet hadde vært veldig kjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kulis Skrevet 2. desember 2014 Share Skrevet 2. desember 2014 takk for lånde hilsen per, lars , trond, med pil ned til fitta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Share Skrevet 3. desember 2014 Veldig bra @Dresskledd og @kulis akkurat hva jeg tenker på. Noe av dette kommer garantert "på trykk" Flere som har forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Akershus_49 Skrevet 4. desember 2014 Share Skrevet 4. desember 2014 Hei. Du kunne jo skrevet foran: Tilhører "bull" Kom å få, mannen får ikke. Klar for deg vennen. Alt for dere. "Bull's navn her inne når han har vært der" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Share Skrevet 5. desember 2014 Bra forslag Akershus_49 Takk skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Share Skrevet 5. desember 2014 Er en norsk versjon av dette bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 12. desember 2014 Share Skrevet 12. desember 2014 - Elskede, du må slikke meg ren - Mannen min liker meg brukt, så bruk meg skikkelig - Plass til en til? - Får jeg sove over, eller vil du ha meg nypult hjem elskelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 13. desember 2014 Share Skrevet 13. desember 2014 [ATTACH=CONFIG]18055[/ATTACH] Noe sånt på norsk? Enkelt og greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Share Skrevet 15. desember 2014 Absolutt, enkelt og greit er vel i grunnen det beste. Håper å få til noe før jul her. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.