cuckwannabe Skrevet 24. november 2014 Share Skrevet 24. november 2014 Hei! Er på utkikk etter en mann som kan sjekke opp kona "sånn helt tilfeldig" på byen i Bergen. Håpet er å finne en gentleman med stort utstyr, men er ikke noe krav. Hun er 25 år og vakker. Har deilige store pupper og veldig kåt. Hun liker oppmerksomhet fra menn. Vi skal på byen torsdag 4. desember i Bergen. Er åpen for forslag til utested. Vi ser for oss ett av to scenarioer: 1. Vi opererer som cuckold-par og finner en mann som vi tar med oss på hotellrommet. Der hun har sex mens han ser på. 2. Vi opererer som "venner på byen" der hun kan flørte åpenlyst på byen. Hun liker å danse. Etter å ha blitt sjekket opp kan hun og den heldige dra alene på hotellrommet for deilig sex. Håper noen som finner dette spennende og vil møte oss. Men er ikke 100% klart om det blir noe av. Alt etter hvor kåt hun føler seg den dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HandyM45 Skrevet 25. november 2014 Share Skrevet 25. november 2014 Jeg skal til Bergen fra 10-11.12. Det er en onsdag og torsdag, men det passer kanskje ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lickadilly Skrevet 25. november 2014 Share Skrevet 25. november 2014 jeg møter dere mer enn gjerne .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flakkis Skrevet 25. november 2014 Share Skrevet 25. november 2014 Jeg er desverre på jobb den kvelden... Men kommer dere innom Harbour, skal hun ihvertfall få oppmerksomhet fra bartenderen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckwannabe Skrevet 26. november 2014 Forfatter Share Skrevet 26. november 2014 Passer ikke da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckwannabe Skrevet 26. november 2014 Forfatter Share Skrevet 26. november 2014 Det var melding til HandyM45 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbiegod Skrevet 2. desember 2014 Share Skrevet 2. desember 2014 Jeg skal ut å kike litt på torsdag. . :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
black Skrevet 6. desember 2014 Share Skrevet 6. desember 2014 Håper dere fikk en fin og vellykket aften:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.