Gjest LilleHubby Skrevet 18. november 2014 Share Skrevet 18. november 2014 Søker etter menn for faste treff, men stiller noen krav som ikke er diskuterbare for vårdel, men det regner jeg med at du forstår siden det er vi som søker Noen av kravene er Alder 25-60 Bør bo på østlandet da vi ikke er intr i kun nå passer det meg treff siden jeg er på reise forbi på østlandet Vite hva Cuckolding er og hva det faktisk går ut på (ikke tro du vet etter å ha lest deg frem eller lest historier i aktuell raport) Takle at han er tilstede og at jeg (fruen) tar styringen (ja jeg er dominant, men det kun ovenfor han og kun JEG som dominerer han, og jeg søker ikke sub eller andre som skal dominere meg, men likestillte) At du kan føre en normal samtale og ha litt vett mellom øra og ikke minst kunne oppføre deg Føler du at skoen trykker på noen av disse kravene så er det bare å la være å svare og move on Litt om meg får du vite om du passer og faller inn i disse kravene så tar vi dette på PM L&F Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred71 Skrevet 19. november 2014 Share Skrevet 19. november 2014 Hei på dere spennende annonse her inne, har lagt igjen et svar på profilen deres og håper å høre fra dere hilsen en seriøs og klar Bull på 44 år fra Akershus:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.