wifey Skrevet 9. november 2014 Share Skrevet 9. november 2014 (endret) Han reiser en del så tanken om at hun skal få seg en bull modnes gradvis. Det er noe vi begge tenner på. Vi har god tid, så meldinger alla "jeg er klar" går nok dessverre rett i søppelkassa. Det mentale er minst like viktig som det fysiske, og du må ha noe å stille opp med på begge områder. Svar uten bilde forkastes dessverre omgående. Hun vil se maten før hun spiser Lykke til:) De som er seriøse her inne vet vel hva vi søker Endret 9. november 2014 av Kinky6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeiligBull Skrevet 9. november 2014 Share Skrevet 9. november 2014 jeg bor i drammen, 30 år, vi kan ha en hyggelig chatt om dere vil og kan sende et par bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest malsandy4u Skrevet 10. november 2014 Share Skrevet 10. november 2014 Hello, If you guys seek some thing big n dark delicious one, then im here I live in Oslo, i can be easily reached!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull-24cm Skrevet 14. november 2014 Share Skrevet 14. november 2014 Kan stille opp på kort varsel Tønsberg her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest viking89 Skrevet 18. november 2014 Share Skrevet 18. november 2014 Gutt på 25 år fra Hobøl her. Moss er jo rett borti svingen og dette er noe jeg kunne tenke meg å blitt med på. Jeg har Vært med par før og er 100% seriøs og respekterer deres grenser ☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest superbull Skrevet 27. november 2014 Share Skrevet 27. november 2014 Hei. Jeg har ei datter i moss og er innom der annenhver helg. Kanskje vi snakkes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parlek Skrevet 8. desember 2014 Share Skrevet 8. desember 2014 Hei ☺ Jeg kjører forbi Moss daglig. Tar gjerne en tur innom i ny og ne.. Send meld så sender jeg mobnr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest superbull Skrevet 15. desember 2014 Share Skrevet 15. desember 2014 Hei;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.