Strap-ons Skrevet 14. oktober 2014 Share Skrevet 14. oktober 2014 Vi er et par rundt 50 fra Bergen som søker en singel bi mann på samme alder. Vi vil møte en som vil ta oss begge. Helst en som har erfaring med dette og som ikke bor en dagsreise unna. Om den mannen har en ekstra tykk sak, så sier vi ja takk til det. Håper å få til noe førstkommende helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trekantmann26 Skrevet 16. oktober 2014 Share Skrevet 16. oktober 2014 Hei! Treffer dere gjerne, er fra ålesund, men si fra om dere er innom området Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strap-ons Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Share Skrevet 16. oktober 2014 Vi sier takk, men vi søker en på vår egen alder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 16. oktober 2014 Share Skrevet 16. oktober 2014 Hei, kanskje min utstyr passer bra for deg, men jeg er unge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 16. oktober 2014 Share Skrevet 16. oktober 2014 Jeg er gammel nok, men dessverre ikke bi. Det skal visst ikke være lett dette;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strap-ons Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Share Skrevet 17. oktober 2014 Du er for ung ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strap-ons Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Share Skrevet 17. oktober 2014 Det har vi funnet ut også Henry Miller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strap-ons Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Share Skrevet 23. oktober 2014 Hotellet er bestilt og vi ser frem mot en spennende helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.