Mann_1980 Skrevet 10. september 2014 Share Skrevet 10. september 2014 Frua blir alene, uten mann og barn, 14-16.november. Kåtheten tar overhånd, og hun ønsker å finne en eller flere som kan varte henne opp. Krav: * Alder fra 32-45 * Bosted nærme nok til at du kan kjøre dit selv (Vestfold) * Normalt utseende. Trenger ingen fotomodell * Like å ta bilder og video Kommunikasjon går gjennom meg (gubben) først. Om frua liker hva hun ser, så har Dere direkte kontakt videre. Er det noen "vettu" folk som ønsker kontakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockernja Skrevet 11. september 2014 Share Skrevet 11. september 2014 Dette hørtes jo interessant ut så ta gjerne kontakt med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 12. september 2014 Share Skrevet 12. september 2014 Absolutt interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest malsandy4u Skrevet 17. september 2014 Share Skrevet 17. september 2014 Im from Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred71 Skrevet 18. september 2014 Share Skrevet 18. september 2014 Hei på dere spennende annonse det her og hører mer enn gjerne fra dere for spennende leker med henne denne helgen, jeg som sier dette er en bull på 44 år fra Akershus som er seriøs, diskre og som dere kan stole på når det gjelder å hjelpe en dame i nød! Har fri denne helgen og tar gjerne turen til Vestfold og henne for foto og film av det hele. Hør fra deg på profilen min så vi kan ta en nærmere prat, sender deg gjerne bilder om du ønsker det og har ikke skremt noen av de jeg har fått låne her inne:) Snakkes mvh fred71:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtecx Skrevet 30. september 2014 Share Skrevet 30. september 2014 Hei. Ser drt står 32.. Er en gift diskre mann på 29år. Denne helgen passer perfekt! I fremtiden er det kansje også mulig å bytte kone litt.. Jeg har normalt utsende og (slank/litt trent) samt en stor pikk. Send meg meld. Så tar vi det videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest malsandy4u Skrevet 1. oktober 2014 Share Skrevet 1. oktober 2014 hello, glad to see some interesting stuff here look at ma profile, 20 cms and cut would be glad to serve u with it: P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baconstrips Skrevet 4. oktober 2014 Share Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er dessverre ikke 32+, men kunne gjerne tenke meg å hjelpe til Holder selv til utenfor Tønsberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.