Gjest Betty Blue Skrevet 31. august 2014 Share Skrevet 31. august 2014 Søker menn i par, med lov hjemmefra, til flere GBer med ulike kvinner i Bergen denne høsten. Svarer de som skriver godt og utfyllende. Send PM for mailadresse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 1. september 2014 Share Skrevet 1. september 2014 Heisan Mann 39 her fra Stavanger . Da jeg ofte er i Bergen er jeg på let etter gb ol. Jobber i oljen. Er en velstelt pen mann med xl utstyr. Erfaring har jeg . Hva skal til for få bli med i dette klientelet? Håper på og bli satt opp på listen deres av kandidater. Organiserer selv gb og vet hvor vanskeligst og tidkrevende prosess det er. Håper på posetivt svar Mvh Robert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 1. september 2014 Share Skrevet 1. september 2014 Det første som skulle til var å følge annonsens instruks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pentpar30 Skrevet 1. september 2014 Share Skrevet 1. september 2014 Hadde vært spennende å prøvd GB en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.