Asian22 Skrevet 28. august 2014 Share Skrevet 28. august 2014 Har bare lyst på litt kos før jeg legger meg egentlig:). Holder meg til Lørenskog;)! Interessert? Kontakt meg:)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest black_guy Skrevet 28. august 2014 Share Skrevet 28. august 2014 Hei, skulle ha sett denne litt før!! Si fra om du vil kose imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asian22 Skrevet 29. august 2014 Forfatter Share Skrevet 29. august 2014 Det ble en vellykket kveld med en hyggelig mann fra Ski:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Akershus_49 Skrevet 29. august 2014 Share Skrevet 29. august 2014 Veldig bra du fikk kos før du la deg Synd man ikke så den da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asian22 Skrevet 29. august 2014 Forfatter Share Skrevet 29. august 2014 Ferdig på jobb kl.23 i dag:)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest black_guy Skrevet 29. august 2014 Share Skrevet 29. august 2014 Kanskje du vil bli hentet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørkhudet Skrevet 30. august 2014 Share Skrevet 30. august 2014 Kan gjerne treffe deg ikveld etter jobb. Du trenger sikkert en massasje før andre ting Ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest captain morgan Skrevet 30. august 2014 Share Skrevet 30. august 2014 Jeg stiller gjerne opp som sovemedisin en kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aronoslo Skrevet 17. september 2014 Share Skrevet 17. september 2014 heisann! du viker spennende, og ikke langt fra meg. Hvem er du? bli kjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brannmann Skrevet 8. november 2014 Share Skrevet 8. november 2014 hey. send meg en melding om du vil bli kjent a hørtes ikke feil ut å ta en tur nestegang du trenger kos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.