horebruker Skrevet 13. august 2014 Share Skrevet 13. august 2014 (endret) Vi søker en Bull/dominant for treff neste onsdag dagtid. Du er nødt til og stille med plass for dette treffet. Hun skal brukes røft og hardt. Alle hull er tilgjengelig og svelger hvær dråpe. Tøsen er 46 normal bygd møkt hår og meget kåt(kommer i ett sett) Hun er villig til og ta i mot fler hvis det skal klaffe. Jeg er tilstede og overværer men er og med på leken. Jeg er 39 år. Så hvis det finnes en /fler her som er villig til og ta i mot oss og har eget sted sentralt i stavanger kontakt meg gjerne på mail NB! må være sentralt stavanger og treffet skal skje på dagtid ca 11 tiden på formidagen msn(skype) addr er xxxx Da venter vi i spening Endret 13. august 2014 av Kinky6 I henhold til brukeravtale er e-post/ skype adr fjernet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 15. august 2014 Forfatter Share Skrevet 15. august 2014 Begynner og lure på om det egentlig et noen seriøse menn her inne:( Her kommer jeg med ett tilbud til alle kåte menn men ingen vil???????? Bli mer og mer overasket . 1 henvendelse til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parlek Skrevet 15. august 2014 Share Skrevet 15. august 2014 Hei. ☺ Litt langt for min del dessverre... lykke til ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 15. august 2014 Forfatter Share Skrevet 15. august 2014 Synd:( nydelig kone du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tryllefloten1 Skrevet 15. august 2014 Share Skrevet 15. august 2014 Ikke alltid det passer på dagtid, og som da og har plass i sentrum..desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk gutt Skrevet 18. august 2014 Share Skrevet 18. august 2014 Er tøset tilgjengelig noen andre dager å? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toby Skrevet 30. august 2014 Share Skrevet 30. august 2014 når planlegger dere igjen ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 31. august 2014 Forfatter Share Skrevet 31. august 2014 Kan bli mellom 0900-1200 i morgen. 1 september i Stavanger sentrum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.