oslovestpar Skrevet 12. august 2014 Share Skrevet 12. august 2014 Hei, Vi er et par i Oslo som gjerne vil komme i kontakt med en mann med XXL som kan knulle min sexy kone. Hun er 40 år, 178 cm, slank, blond, sexy og elegant. Jeg vil se på, men du kan også møte henne alene så lenge jeg får beskjed om det eller at dere sender meg bilder/ringer. Vi er på jakt etter en som har erfaring med dette, da vi er relativt uerfarene. Vi vil gjerne finne en bull som kan bruke henne over tid. Håper vi får noen hyggelige svar med bildet. PS! Du må være høyere enn henne, ikke eldre enn 45 år, ha xxl og se bra ut. Hun er kresen vestkantfrue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Offiser Skrevet 12. august 2014 Share Skrevet 12. august 2014 hei Sendt deg melding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Storm2009 Skrevet 23. august 2014 Share Skrevet 23. august 2014 Hei. Kjekk xl mann her..ER bull med erfaring. Mye i Oslo. Er her nå også. Likte beskrivelsen deres og den passer perfekt. Jeg har som sagt erfaring og liker at hun ringer og sender bilder til mannen når jeg tar henne. Jeg er seriøs. Har dere bilder? Bull Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raske68 Skrevet 30. september 2014 Share Skrevet 30. september 2014 Det ville vært hyggelig å bli kjent med dere, tror nok vi kunne hatt det hyggelig sammen, ta gjerne kontakt igjen Klem Bull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.