Gjest grimreaper Skrevet 2. juli 2014 Share Skrevet 2. juli 2014 Vi er et pent og oppegående par på 37/38 som ønsker å treffe en gruppe eller ett annet par. Hun tenner på å se en annen jente/dame bli tilfredsstillt av flere. I utgangspunktet ønsker hun kun å se på, mens han kanskje tillates å delta. Erfaringen tilsier at hun etterhvert også blir klar for å delta, men ingen garantier. Så er det noen par eller grupper som ønsker å ha med en pen jente som tilskuer/mulig deltaker og en kjekk mann, send oss en melding, så tar vi det derfra! Vi holder til i Oslo-området. Bilder finner dere på vår profil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suntmann Skrevet 8. desember 2014 Share Skrevet 8. desember 2014 Hei jeg har lyt å bli med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest grimreaper Skrevet 10. desember 2014 Share Skrevet 10. desember 2014 Mangler bare en jente som vil bli underholdt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jc1974 Skrevet 10. desember 2014 Share Skrevet 10. desember 2014 :-) Bra annonse :-) I disse dager det dere søker hetes gangbang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIGT90 Skrevet 10. desember 2014 Share Skrevet 10. desember 2014 hei kan jeg være meed har 18 lang pikk og 3 bredd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest grimreaper Skrevet 11. desember 2014 Share Skrevet 11. desember 2014 Det stemmer at vi søker gangbang, men det er ikke alle GB damer som ønsker å ha andre damer tilstede som tilskuere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jc1974 Skrevet 11. desember 2014 Share Skrevet 11. desember 2014 Ok :-) Gjaerne deltar hvis jeg er av interesse for dere ;-) Mvh JC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Portugueseinoslo Skrevet 26. desember 2014 Share Skrevet 26. desember 2014 pm me Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.