tøs Skrevet 24. juni 2014 Share Skrevet 24. juni 2014 Noen som er interssert i å være med på GB? Etter litt forsiktig leting har det ikke blitt noe skikkelig resultat. Men jeg er ute etter menn som vil, vet hvordan og som har stor kuk. Simple as that. Denne kontaktannonsen er ikke mer enn at jeg viser min interesse, så ser vi hva som skjer. Jeg vil, men ikke med hvem som helst. Aller helst bør det skje snart, og helst innen to til tre uker. Jeg kan komme til Oslo, har noen der jeg vil møte uansett http://www.hardcoregangbang.com har noen hint om hva jeg vil ha . I`m a slut - treat me that way Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VarmSjokolade Skrevet 24. juni 2014 Share Skrevet 24. juni 2014 Im down! BBC med tidligere erfraring, bor i oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøs Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Share Skrevet 24. juni 2014 Takker for meldinger, dere får svar snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mruser Skrevet 24. juni 2014 Share Skrevet 24. juni 2014 fin annonse slut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull-24cm Skrevet 25. juni 2014 Share Skrevet 25. juni 2014 Hva med å skrive litt om deg selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøs Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Share Skrevet 25. juni 2014 Ta kontakt på pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. juli 2014 Share Skrevet 3. juli 2014 Hei Tøs, jeg kan godt tenke meg å bli med en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest thomastt357 Skrevet 5. juli 2014 Share Skrevet 5. juli 2014 Jeg kan. Har erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.