Bisexmannen Skrevet 16. juni 2014 Share Skrevet 16. juni 2014 Jeg og kona er på tur i Tjekkia. Igår hadde jeg avtalt møte med en tyrkisk gutt, som bor her om å treffes. Han møtte opp, men kona likte ham ikke. Så det så ut til at det bare ble oss to på denne turen. Vi gikk ut på klubb, og hun danset og koset seg med noen gutter. Etterhvert gikk jeg hjem, for å la henne være alene med de to guttene hun danset med. Hun kom raskt etter, men ingen av de to guttene turte å bli med henne på hotellet når jeg var der. Hun fant en gutt/mann rett utenfor hotellet, og spurte om han ville bli med opp på rommet for å ha sex. Han ble.med, og jeg våknet av at de knullet rett ved siden av meg! ;-) Ble ingen bilder, men en over middels hyggelig natt for oss alle tre! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thunder27 Skrevet 18. juni 2014 Share Skrevet 18. juni 2014 Very nice story but some more details please;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 26. juni 2014 Share Skrevet 26. juni 2014 Ble jo bra til slutt. Du skulle ikke latt henne være alene med de guttene. Hvis du hadde vært igjen, eller gått en tur og kommet tilbake hadde de skjønt at det var OK at de ble med. Så hadde dere blitt 4 i senga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.