PervoPar_tr.lag Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 (endret) -han- Da har frøkenen gitt meg beskjed om å finne ut av hvordan aktivitetsnivået er på trøndersk jord. vi ønsker fortrinnsvis kontakt med en Bull eller flere. Gjerne både fastboende og jevnlig tilreisende. Men viktigst av alt for oss er å få ideer innspill og lignende da vi er ferske med dette. Link: slavedagbok for ideer og innspill Endret 21. mai 2014 av Kinky6 Flyttet til riktig forum, samt lagt inn link til slavedagbok Siter
gk007 Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Jeg reiser gjenvlig til trondheim/værnes med jobb gjerne send meg PM! Siter
Smilendegutt Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 Hei. Mann på 38 i Trh er interessert i dere. Utholdende, eksperimentell og fantasifull:-) Og har mye sperm om det er noe du tenner på. Liker å være inne i både fitte og rumpe om det er til hjelp :-). Siter
Boytrondheim Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Mann fastboende i Trondheim her. Kanskje vi kan bli litt kjent? Ta kontakt på PM om dere ønsker. Siter
geomann87 Skrevet 15. juni 2014 Skrevet 15. juni 2014 Fastboende i Trondheim her og. Midten av 20-årene. PM Om det høres interessant ut! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.