Gå til innhold

Sexy mann i stavangerregionen søkes 😊


Mr.Smith

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har laget en profil her uten at min samboer er klar over dette, men det skal hun snart bli  Jeg er på jakt etter en høflig og sexy herremann som vil bestige henne mens jeg ser på. Hun har tidligere hatt sex med andre med mitt samtykke, men da har det vært på byturer jeg ikke var med på. Når hun har så gjenfortalt dette til meg finner jeg dette ekstremt opphissende  Har en inderlig drøm å få se dette med egne øyne men det har aldri passet seg sånn.. Viss det er noen som er så greie at de vil hjelpe oss med det så mottas en kort beskivelse og bilde ( trenger ikke være nakenbilde, heller et av hele deg) på pm med takk  eg vil da introdusere henne for aktuelle kandidater og la henne velge. Jeg er 38 og hun 35 og sexy. Vi holder til i stavangerregionen. Den vi velger får selvfølgelig bilder tilbake! Diskresjon loves og kreves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg skal snart flytte til Stavanger og er sikker interessert i et møte. Har også flere bilder som kan sendes etter mer kontakt :)

 

Simon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg skal til Stavanger i neste uke

Der skal jeg treffe et vennepar

Vi trenger din samboer til felles lek

Jeg håper dere kanskje vil la dere friste og at vi får lov til å låne henne

Damen er rundt deres alder

Vi menn i begynnelsen av førti

Send meg en melding

Hilsen sig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har laget en profil her uten at min samboer er klar over dette, men det skal hun snart bli  Jeg er på jakt etter en høflig og sexy herremann som vil bestige henne mens jeg ser på. Hun har tidligere hatt sex med andre med mitt samtykke, men da har det vært på byturer jeg ikke var med på. Når hun har så gjenfortalt dette til meg finner jeg dette ekstremt opphissende  Har en inderlig drøm å få se dette med egne øyne men det har aldri passet seg sånn.. Viss det er noen som er så greie at de vil hjelpe oss med det så mottas en kort beskivelse og bilde ( trenger ikke være nakenbilde, heller et av hele deg) på pm med takk  eg vil da introdusere henne for aktuelle kandidater og la henne velge. Jeg er 38 og hun 35 og sexy. Vi holder til i stavangerregionen. Den vi velger får selvfølgelig bilder tilbake! Diskresjon loves og kreves.

Hei.

Bare en kort kommentar til det du beskriver av personlig ønske om å se henne bli besteget rett foran øynene dine. Jeg oppdaget også et slikt ekstremt ønske etter at hun fortalte om et sidesprang på en fest. Fortellingen hennes kvernet etter hvert som en film i hodet mitt, og hun måtte gjenta beretningen mer og mer detaljert flere ganger når vi hadde sex. Begge oppdaget et sterkt opphissende element i at jeg tente så voldsomt og deilig. Hun trodde det ikke ville være mulig å bli annet enn sjalu og forbannet, men min intense orgasmer overbeviste henne om at dette hadde brakt sexlivet vårt til nye og uante høyder. Fra da av begynte tanken på å realisere i virkeligheten den lysten til å se henne motta en mann inni seg, kåt og villig, mens jeg så på. Kort fortalt: etter en tid realiserte vi drømmen via chatkontakt og ordinært kjemisjekkmøte - før vårt første cuckold-treff. Visste jo ikke den gang at det var et navn på denne "lysten" ;-)

En knullevenn ble siden til to (gifte, hyggelige, utholdende, friske så vi gjør alt uten dong - men uansett aldri anal) og vi har praktisert dette on and off siden 2006 med stor glede! Noen ganger har vi vært tre, andre ganger har hun vært alene med bull. Jeg tar bilder noen ganger, som blir herlige minner. (Ligger ute på Nakenprat.)

Vel, det var bare det. Lykke til med spennende planer. Håper der oppdager like stor nytelse som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...