Gjest black_guy Skrevet 28. april 2014 Share Skrevet 28. april 2014 Hei Jeg er en gutt på 21, Har en normal/slank kropp.. Er 180 cm høy, sort hårfarge og brune øyner, om det har noe å si... Jeg er da veldig glad i å trene og holde meg i form eller bare være aktiv, trener en del styrke, Jeg er veldig glad i å møte nye folk, gjerne bli venner. Er sosial, drar ut på kafé noen ganger:) Nok om meg! Når det kommer til sex så er jeg med på det meste, Jeg liker å være dominant og vil ha kontroll over damen Er gjerne med på noe nytt**Så kommer det viktigste, Du må/Skal være sykdomsfri! Så er det hva jeg søker. Søker damer/par fra alder 18-60, Jeg krever egentlig ikke så mye,, har du litt/mye vekt eller former så har det ikke noe å si!* Jeg er ute etter uforpliktende men for det meste en sex partner (helst en sex partner) Jeg har bil, men ikke sted å treffe Send pm om du/dere er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.