Easy Skrevet 20. januar 2010 Share Skrevet 20. januar 2010 Vi søker en voksen, velutrustet og viril kar ca 50+/- for henne. Deilig sex med henne i sentrum om kjemien er god. Fotografering/video. Kanskje senere treff med bare henne...hw/cy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rettep1955 Skrevet 16. mai 2010 Share Skrevet 16. mai 2010 er i aldersgruppen,hvor er dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bruzio Skrevet 18. mai 2010 Share Skrevet 18. mai 2010 Here I'm...ta vel kontakt vis er Oslo den riktig sted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslotreff86 Skrevet 24. august 2010 Share Skrevet 24. august 2010 jeg er kansje litt ung men er velutrustet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Share Skrevet 9. oktober 2010 Oslo i kveld....noen "som melder seg frivillig" til å knulle henne lenge (om kjemien er der)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats26 Skrevet 9. oktober 2010 Share Skrevet 9. oktober 2010 Hei dere, kan godt bidra jeg altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Share Skrevet 10. oktober 2010 Too late... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar 91 Skrevet 17. oktober 2010 Share Skrevet 17. oktober 2010 si ifra litt før dere er der og jeg er med;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 6. november 2010 Forfatter Share Skrevet 6. november 2010 11-12des anyone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eroen Skrevet 6. november 2010 Share Skrevet 6. november 2010 Kan stillle 11-12 desember jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar 91 Skrevet 6. november 2010 Share Skrevet 6. november 2010 kan vell møte dere da jeg å ---------- Post added at 10:48 ---------- Previous post was at 10:47 ---------- Kan møte dere da jeg men hvor da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haynk69 Skrevet 21. november 2010 Share Skrevet 21. november 2010 Hei, jeg er fra Østlandet og skal på hotell i Oslo 6. desember og muligens på Adam&Eva Club (swingersclub) vi kan reise dit sammen hvis dere har lyst evt kan vi treffes på hotellet mitt og se hvordan kjemien stemmer - renslig, kåt og viril så det holder Mvh Hank69 Vi søker en voksen, velutrustet og viril kar ca 50+/- for henne. Deilig sex med henne i sentrum om kjemien er god. Fotografering/video. Kanskje senere treff med bare henne...hw/cy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 22. november 2010 Forfatter Share Skrevet 22. november 2010 Feil dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack Skrevet 30. november 2010 Share Skrevet 30. november 2010 11-12 des er supert..jeg stiller opp med godt humør og stå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack Skrevet 30. november 2010 Share Skrevet 30. november 2010 11-12 des passer fint...har hotellrom i oslo den helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomfmorten Skrevet 6. desember 2010 Share Skrevet 6. desember 2010 Kan stille opp jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Share Skrevet 12. desember 2010 Det ble en super kveld, det ble treff, det ble mmf til de små timer. Enda litt trøtte her, alle tre. Men morgenknull blir det garantert også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 13. desember 2010 Share Skrevet 13. desember 2010 Det ble en super kveld, det ble treff, det ble mmf til de små timer. Enda litt trøtte her, alle tre. Men morgenknull blir det garantert også. Lag gjerne en egen tråd med oppsummering heheh (gjerne en litt lang post selvsagt da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 13. desember 2010 Share Skrevet 13. desember 2010 Lag gjerne en egen tråd med oppsummering heheh (gjerne en litt lang post selvsagt da) Med bilder.... ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Share Skrevet 13. desember 2010 skal bli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.