fantasy Skrevet 25. mars 2014 Share Skrevet 25. mars 2014 Hei.. Mann på 29år søker etter en mann med stor pikk som kan knulle kona mi, mens jeg ser på. Vi er helt nye i dette og er derfor litt forsiktig med bilder på siden her. Dette vil du selfølgelig få tilsendt når du har sendt oss mld. Du er maks 40år. Trenger ikke se ut som Brad Pitt, men utseende er viktig for kona mi. Hun er veldig deilig og vakker. Du blir garantert ikke skuffa. Detaljer tar vi etterhvert. Håper å høre fra netopp DEG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libidinous Skrevet 26. mars 2014 Share Skrevet 26. mars 2014 hei - sendte deg melding. be om bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 26. mars 2014 Share Skrevet 26. mars 2014 Hadde ikke gjort noe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fantasy Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Share Skrevet 26. mars 2014 :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manntrettisyv Skrevet 27. mars 2014 Share Skrevet 27. mars 2014 hei Vi er 2 menn på 39 som gjerne kommer og knuller henne i dag mens du ser på. er det for mange kan bare en av oss treffe dere. håper og høre fra dere på pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruks Skrevet 28. mars 2014 Share Skrevet 28. mars 2014 Høres deilig ut og jeg skal jo til Oslo i helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg i Oslo Skrevet 28. mai 2014 Share Skrevet 28. mai 2014 Mann på 29fra Oslo. Er den dere søker. Ta kontakt så finner vi ut av det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfaOslomann Skrevet 6. juni 2014 Share Skrevet 6. juni 2014 Oslo mann 40 godt utrystet. send mail adr så sender bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeiligBull Skrevet 29. juni 2014 Share Skrevet 29. juni 2014 30 år gammel mann fra drammen, liker par, vil gjerne ha kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ekko Skrevet 17. juli 2014 Share Skrevet 17. juli 2014 Hei. 32 år her. blir med jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mospeter Skrevet 6. august 2014 Share Skrevet 6. august 2014 Hei jeg er 34år gjerne kommer. Cucklås bruker noen ganger som erotisk lekk med kone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ciaspook Skrevet 12. august 2014 Share Skrevet 12. august 2014 Gjerne det I dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 12. august 2014 Share Skrevet 12. august 2014 Nå skal jeg ikke ødelegge spenningen for deg, "ciaspook", men om du ser når dette var postet vil du se at det var i mars. Og om du gjør en liten innsats, vil du se at brukeren ikke har vært aktiv siden mai måned... Så jeg TROR at svar på din melding vil utebli.... Sorry. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull-24cm Skrevet 12. august 2014 Share Skrevet 12. august 2014 Er ikke lett å sitte å nappe løken samtidig som man skal følge med på slikt. Hahahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.