Gjest EniVestfold Skrevet 16. mars 2014 Share Skrevet 16. mars 2014 Ikke for og klage eller lignende, men jeg føler at noe er skjedd med denne siden den siste tiden, det er utrolig lite virksomhet her inne. Dette er jo veldig beklagelig, for siden er jo veldig bra. Men jeg er litt redd at det dør ut litt her, men håper det tar seg opp igjen og blir mere liv/virksomhet her. Dette er ikke en kritikk til de som drifter siden, det er bare noen tanker jeg har gjort meg. Ha en fortsatt fin dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 17. mars 2014 Share Skrevet 17. mars 2014 Denne siden vil garantert fade ut om det fortsetter som nå. Admin gjør så godt de kan med å legge ut "pics of the day", og arrangerere billedkonkurranser hvor kun et fåtall gidder å bli med. I dette øyeblikk, riktig nok midt på dagen, er det hele 12 timer siden siste aktivitet, og 14, 18, og 22 timer før det. Jeg ønsker jo heller ikke å være negativ, men som betalingsside er det ikke "liv laga" for denne siden her. (Tror jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drammensmann Skrevet 17. mars 2014 Share Skrevet 17. mars 2014 Er helt enig.... Denne siden er død om kort tid, om dette fortsetter..... Jeg/vi gidder ikke å bidra, da vi ikke får noe igjen for det. Da får heller de "såkalte" premium medlemene holde liv i nettsiden. Dette er ingen sutring, da det finnes nok av bedre sider, i samme kategori. Om man begynner å telle hvor mange premium medlemer det er her, i forhold til vanlige medlemmer, så ser man skjevheten. Hadde nettsiden hatt høyere interesse, så hadde det sett motsatt ut. Med et flertall av premium medlemmer. Her er det noen som har bommet..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 17. mars 2014 Share Skrevet 17. mars 2014 Når det gjelder å bidra, gjør jeg gjerne det i form av bilder og engasjement rundt det som siden profilerer. Men noen premiumbruker blir jeg nok ikke. Og jeg tror faktisk ikke at det finnes veldig mange norske sider med rent cuckold-innhold på internett. Men klart det finnes sex-sider med et mye større antall medlemmer, og forholdsvis grei seriøsitet. Uansett synes jeg admin har gjort en strålende jobb med selve siden. Den fremstår som veldig profesjonell synes jeg. Stå på videre. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest EniVestfold Skrevet 17. mars 2014 Share Skrevet 17. mars 2014 enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matadormix84 Skrevet 17. mars 2014 Share Skrevet 17. mars 2014 Tror også en del ble skremt vekk under lansering da alt var låst for premium brukere. Var bare tilfeldighet at jeg stakk hodet innom igjen ganske leng etterpå og så at det var gjort en feil med låsing av innholdet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 18. mars 2014 Share Skrevet 18. mars 2014 Også hjelper det å være litt positiv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matadormix84 Skrevet 18. mars 2014 Share Skrevet 18. mars 2014 Også hjelper det å være litt positiv... Hva mener du med det? Det må nå vel være lov å diskutere en bekymring fra medlemmer om forumets fremtid før det eventuelt er for sent. Med unntak av noen få dedikerte medlemmer så er det blitt veldig stille på disse kantene siste tiden. Reportasjene er flotte dem for all del, men føler kanskje at kjernen her er alle privatpersonene som har ett møtepunkt for felles interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 19. mars 2014 Share Skrevet 19. mars 2014 Heisann:) For min del er det ikke veldig stille, kanskje ikke så mye diskusjoner på overflaten, men på chat og private meldiger får iallefall jeg mange gode samtaler og hyggelige meldinger om dagen:) Sant at det kan være lurt å diskutere før det er for sent. Men vi får jo ikke mer moro enn vi lager selv -Frøya- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 20. mars 2014 Share Skrevet 20. mars 2014 Hva mener du med det? Det må nå vel være lov å diskutere en bekymring fra medlemmer om forumets fremtid før det eventuelt er for sent. Med unntak av noen få dedikerte medlemmer så er det blitt veldig stille på disse kantene siste tiden. Reportasjene er flotte dem for all del, men føler kanskje at kjernen her er alle privatpersonene som har ett møtepunkt for felles interesse. For all del.. ingen som sier at du er negativ, eller føler du deg truffet, så er ikke det min feil. Det beste man kan gjøre for forumets fremtid, etter min mening, er å være positiv og poste tråder som kan falle i smak på dette forumet. Er ikke det å være positiv så får noen forklare meg mye, og hjelpe meg å få tilbake skolepengene... For da er jeg feil lært fra grunnskolen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.