Gjest olabuksa Skrevet 13. mars 2014 Share Skrevet 13. mars 2014 Hei, Våren har tatt skikkelig tak og solen gjør noe med meg og helt sikkert noen av dere også, våryrheten er ikke lenger mulig å ignorere. Det er noe med energien hos folk, blikkene de sender, den varme luften og de lettkledde damene, det er en fantastisk årstid. Er du kvinne i et par og søker en ung, velutstyrt, kjekk, utdannet og ukomplisert mann? Er det fordi du fantaserer om noen større, yngre og villere? tilfredstiller han deg ikke lenger? har sexlivet blitt litt kjedelig og ensformig? Liker du det av og til røft og bestemt hvor det ender i en knallhard doggystyle, mens andre ganger også mykt og kjærlig med masse kroppskontakt og rolige intense stillinger? Du bør helst være åpen om dette med din mann, jeg er ikke tilhenger av utroskap. Om han vil kan han bli med å se på av og til og kanskje til og med bli med, men dette handler i hovedsak om meg og deg. Er du singel kvinne og får lyst til å skrive er du selvsagt hjertelig velkommen til det, dere er det enkelt å komme i kontakt med på byen, men jeg er selvsagt åpen for jenter herfra også Jeg er ukomplisert og balansert, men jeg er slett ikke ute etter noen som helst kontakt med menn. Er du mann i et par hvor du syns dette høres ut som noe for din kone? Vis det for henne og ta kontakt med meg sammen med henne, ikke kjør dette som en solo fantasi i hodet ditt. Og kan du ikke ta en prat på skype eller telefon etter noen meldingsutvekslinger så tror jeg nok ikke vi har så mye å enes om. Vennlig hilsen meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.