Gjest HenryMiller Skrevet 10. februar 2014 Share Skrevet 10. februar 2014 (endret) Så har jeg vært her noen uker. Noen ferske, nye her inne opplever det som skummelt med en eldre, dominant bull med en kraftfull profil. La det være sagt, jeg er dominant, men ikke vulgært brutal. Jeg har stil og klasse. Jeg er gentleman og tar meg av mine kvinners behov, på alle måter. Endret 17. mars 2014 av HenryMiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 21. mars 2014 Share Skrevet 21. mars 2014 [ATTACH=CONFIG]15206[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]15206[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 21. mars 2014 Share Skrevet 21. mars 2014 [ATTACH=CONFIG]15208[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 1. april 2014 Share Skrevet 1. april 2014 [ATTACH=CONFIG]15306[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 6. mai 2014 Share Skrevet 6. mai 2014 Jeg får legge til at jeg er en god mentor for yngre par. Har gode og virile assistenter hvis fruen ønsker å bli behandlet av flere menn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 11. mai 2014 Share Skrevet 11. mai 2014 Så har jeg skiftet navn. Rettmann har blitt til HenryMilller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 18. mai 2014 Share Skrevet 18. mai 2014 Og jeg har plass til ettermiddagstreff denne uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 21. oktober 2014 Share Skrevet 21. oktober 2014 Ønsker kontakt med seriøse , modne bulls, som kan bistå meg, og kvinner/par som vil ha besøk i Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.