Gå til innhold

Uvanlig fantasi, eller..?

Gjest Penpenis

Anbefalte innlegg

Gjest Penpenis

Visste ikke helt hvor jeg burde plassere denne, så flytt gjerne på den om den er postet feil.

Selv om jeg vanligvis føler for å være mer dominerende, fantaserer jeg også av og til om det motsatte.

Det er sikkert flere som hører til i den kategorien:)

Det har seg sånn at jeg har en fantasi som dukker opp med jevne mellomrom, men som jeg aldri har vært i nærheten av å få satt ut i livet.

Jeg skal prøve å forklare den kort:

Jeg og en annen gutt/mann på min alder har trekant med en kvinne. Hvor gammel er ikke så viktig, det som er viktig er at hun vet å være bestemt og ta kontrollen. Hun er vår sexgudinne og vi vil bare gjøre henne fornøyd.

Guttene stiller på like vilkår som elskere/kjærester. Det ultimate målet er å få lov til å komme inni henne, men vi må gjøre oss fortjent til det, så vi blir hennes leketøy og slikker/fingrer/puler hvor, hvor hardt og hvor lenge hun vil.

Hun tenner på å erte oss å avbryte, igjen og igjen, på å bli knullet og slikket samtidig, og bli oppvartet på alle mulige måter. Hennes ord er lov. Tenner vanligvis ikke på andre menn, men i akkurat denne fantasien tenner jeg på at hun kanskje kommanderer guttene til å suge hverandre, slikke henne ren og andre typiske cuckting.

Er det flere her som finner en slik tanke spennende? Hører gjerne fra dere, og særlig fra jenter som kunne likt dette( ikke for at jeg vil møte dere, nødvendigvis, men hadde vært fint å vite om dere fins:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...