Gå til innhold

Hvem kan råde meg - hvem kan knulle min samboer?

Gjest cuck.me

Anbefalte innlegg

Gjest cuck.me

Hvorfor er det slik at dagene mine går til alle mulige fantasier og tanker om hvordan jeg drømmer at samboeren min lokkes av en annen mann , knulles av en annen mann og brukes av en annen mann?

Er jeg helt på bærtur?

Hvordan skal jeg lokke dette frem?

Jeg drømmer ofte å se henne virkelig hardt knullet av en mann med vesentlig mye større kuk enn meg - nesten til det nivået at det gjør vondt for henne å ta imot han - uff, er jeg forvirret?

Jeg trenger "gnisten" til å få dette til å fungere - og hva nå tenkt å opprette en "falsk" e-post hvor jeg sender henne en utfordrende og flørtende mail - bare for å de om jeg får svar... og hva det eventuelt kan være.

Ber om råd fra dere som leser dette - hvordan skal jeg lokke frem "villdyret" i henne?

Kan noen hjelpe, en stakkars cuck - ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cuck.me

Det er så lett å si "snakk med henne" - ja, i en optimal verden hvor ubehagelige konsekvenser ikke finnes - så har du nok helt rett, men jeg vil også oppleve den spenningen at jeg "blir tatt på sengen".

Hvordan si dette uten å virke som en total dust?

Hvordan si at jeg drømmer om å se henne brukt av en annen mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Blue

Du spør om hvordan du kan fortelle om dette uten å virke som en total dust. Jeg tror du ikke kan starte med perifere erotiske drømmer, men må starte generelt. Prater dere godt ellers? Føler du at du kan fortelle henne ting, alle ting, og bli møtt med respekt og fornuft?

Dersom du starter dette med å fortelle om at du fantaserer om at hun er utro (tar deg på sengen), så vil hun ha vansker med å forstå noe som helst. Disse lekene krever jo en viss mental tilvenningsprosess fordi de ligger så på utsiden av vår tillærte moral. For at hun skal gis sjanse til å forstå dine lyster bør det være til stede et solid grunnlag for kommunikasjon, om alle livets felt, tror jeg.

Og ja, det er lett å si, men vanskelig å gjøre. Det har du helt rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et viktig moment her er at de fleste kvinner (tror jeg) vil tolke dine drømmer dit at du ønsker dette som en unnskyldning for selv å knulle andre.

Så det er veldig viktig å understreke at det ikke er dine skjulte agenda her og at hun kan stole 100% på at det du ønsker er at hun skal ha deilig sex og at DET er din nytelse i dette her.

Vi startet med å fortelle hverandre om fantasier og erotiske drømmer.

Om hvilke fantasier som kanskje ikke bør leves ut og hvilke som kunne være fristende å prøve.

Deretter gikk vi tilslutt på swingersklubb, først for å se, så neste gang for å bli sett. Deretter utviklet vi dette langsomt frem til der vi er i dag.

Der hvor våre tidligste fantasier var noe vi var enige om ikke burde leves ut, de lever vi ut i dag :-)

Men det tar tid, om hun i det hele tatt er typen til dette. Husk ikke alle er det.

Håper du får henne inn på banen.

Lykke til

Iorna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest cuck.me

Oppdatering;

Etter en god del snakking om dette nå (jeg var såpass smart at jeg presterte å si dette i fylla til henne), så har hun faktisk ikke blitt avskrekket av tanken. Etter flere uker med snakking om følelsene våre, er hun nå endelig villig til å forsøke dette... endelig!

Jeg føler jeg har gått rundt de siste ukene med hodet i skyene - bare fantaserende om min kommende opplevelse...

Tenkte bare jeg skulle dele denne flotte nyheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dem som gir deg råd om å tenke deg godt om. Men har gått veien vi også etter mange års ekteskap med tilhørende trygghet om at et slikt dele-prosjekt bare er seksuell lek og at det ikke har noe med kjærligheten mellom oss å gjøre.

Hos begynte det med at hun faktisk VAR utro og tilsto. Til min forbauselse tente jeg på tanken om å se dem i aksjon. Min løsning ble at jeg fortalte til henne, og etter hvert innrømmet hun jo at hvis jeg hadde lyst å se henne ha deilig sex, hadde jo hun lyst til å tilfredsstille mine drømmer siden hun selv elsker sex - og har hatt en del partnere tidligere.

Kort fortalt: Jeg chattet og fant kandidat (etter hvert en til) og vi har kost og en god del ganger sammen i løpet av de senere årene. De bor langt unna, men reiser en del i jobbsammenheng.

(Min betingelse er å få lov å ta bilder hvis jeg ønsker, og det er noen utrolig deilige minner å ha. Forlenger opplevelsene med år...... ;) )

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...