Gå til innhold

Flott, ung, mørk mann søker :)

Cerf

Anbefalte innlegg

Litt om meg først:

26 år, student, bosatt i Oslo (dere bør være maks 1 time unna meg), singel. Renslig og diskret :)

Du/dere:

Er et par som er komfortable med deres seksualitet :) Jeg kan sikkert ta med litt vin om det er noen nerver. Detaljer som involverer sex trenger vi ikke diskutere på forum, det tar vi face to face eller i PM.

I første omgang ser jeg etter to mulige scenarioer:

1) One night stand: her er vi klare på at jeg og din kone/kjæreste deler en fantastisk natt, men så trenger dere ikke meg etter det. Dette avtaler vi på forhånd.

2) Fast kontakt:

Dette krever god kjemi mellom meg og dama, men også at mannen til dama syns at det er topp at det er akkurat jeg som tilfredsstiller dama hans. Dette er litt vanskeligere å avtale :)

Uansett, høres dette interessant ut så er det bare fyre av en PM så får du/dere tilgang til bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...