Gjest Dixie Skrevet 20. januar 2014 Share Skrevet 20. januar 2014 Hei, Den 1. mars har jeg og min søte, lille tøs tenkt å feire bursdagen hennes med en skikkelig FuckFest. Vi ønsker 5-8 menn mellom 25 og 45 med normal folkeskikk. Det kreves at du ikke tar bilder eller filmer under akten, men du må godta at jeg kommer til å gjøre det. Vi tenker å booke et hotellrom i Oslo et sted og ønsker at alle mennene skal stille opp nydusjet og vanlig/fint kledd. Ta kontakt med enten meg eller Tøs1 om du ønsker å delta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 20. januar 2014 Share Skrevet 20. januar 2014 Drammen her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 20. januar 2014 Share Skrevet 20. januar 2014 Send oss en pm, så ser vi hva vi finner ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjekkHøyMANN59Oslo Skrevet 20. januar 2014 Share Skrevet 20. januar 2014 Sender der ene invitasjon? Hadde vært hyggelig å få feire henne på en skikkelig måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kåtogdeilig Skrevet 21. januar 2014 Share Skrevet 21. januar 2014 Mannen her blir mer enn gjerne med. Vi har ingen bilder her men gå til g-punktet og se :horney og enganggangbang. Han får selvsagt også bli med oss om han ønsker det Hilsen Niels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 21. januar 2014 Share Skrevet 21. januar 2014 Til alle som vil være med: send oss en melding. Ikke svar direkte til denne annonsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 31. januar 2014 Share Skrevet 31. januar 2014 Av personlige grunner vil vi avlyse denne gangbangen. Vi oppretter en ny annonse når vi får mulighet igjen. Takk til alle som tok kontakt med oss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslonicer Skrevet 12. februar 2014 Share Skrevet 12. februar 2014 Hei Har lyst til å bli med:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.