frøya Skrevet 18. januar 2014 Share Skrevet 18. januar 2014 Finnes det en sterk norsk viking med deilig stort utstyr der ute som kunne tenke seg å bli GODT kjent med meg? Har fylt 30 og begynt å bli litt kresen så vikingen for meg må; - være mellom 25 og 40 år. - barbert nedentil - være ikke røyker - bo ca en times tid fra meg - være singel (om han ikke vil ta med seg dama) - være spontan - behandle både meg og min herre (mannen min) med respekt. - møte til avtale - være intresert i å treffes flere ganger Og han må være inneforstått med at min mann ikke er en underdannig cuck men min herre! Fint om du hendvender deg til meg på pm om du vil prøve lykken Og skriv gjerne litt mer enn; "jeg er med!". -Frøya- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Share Skrevet 18. januar 2014 Og selvfølgelig må du være sykdomsfri, og synes det er greit å bruke kondom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 23. januar 2014 Share Skrevet 23. januar 2014 Hei. Vil gjerne være vikingen din. Flott skrevet. Er meget godt vant til damer, men ikke så vant til slike forhold. Har MEGET lyst til å lære og MEGET lyst til å bli kjent med der. Bor på Elverum. Ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 4. mai 2014 Share Skrevet 4. mai 2014 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sopranos30 Skrevet 6. mai 2014 Share Skrevet 6. mai 2014 Dere må ta dere en helg i Oslo snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.