Nordland par32&33 Skrevet 16. januar 2014 Share Skrevet 16. januar 2014 Ønsker å komme i kontakt med en mann som helst har noe erfaring,jeg og fruen skal bo på hotell i Bodø helga 8 mars,da skal hun overraskes med å få oppleve å bli tatt av 2 menn.(noe hun har veldig lyst til)hun liker å bli fylt opp,så er du godt utrustet er det et stort pluss,å om du i tellegg kan bli suget av meg,så er det ypperlig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bodøbull32 Skrevet 21. januar 2014 Share Skrevet 21. januar 2014 Veldig spennende :-) Jeg har ikke erfaring i dette gamet, men tror jeg vil være en god bull. Er bra utstyrt, 17-18 cm. Jeg vil gjerne bli suget av ydmyk cuck, kanskje rimmet også? Hadde vært gøy å møtes :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trompet 1 Skrevet 3. april 2014 Share Skrevet 3. april 2014 Hvor i Nordland bor dere? Jeg bor i Bodø, er 22 år, har 19cm penis og er 195cm høy. Det høres spennende ut å ha trekant der alle er i kontakt med hverandre! Om dere skulle være interessert i treff på et senere tidspunkt, så ta kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.