swei36 Skrevet 15. januar 2014 Share Skrevet 15. januar 2014 Jeg tenner på tanken av å bli domminert. Tenner på tanken av en bull som er sterkere og har større kuk enn meg gjør meg unnerdannig. Han binder meg og tvinger meg til å se han tar for seg av dama mi, eller tvinger meg til å legge alt til rette for ham. Dette er en fantasi, jeg vi jobbe med å få dama med på, men vet ikke om det går. Er det andre som tenner på slikt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 16. januar 2014 Share Skrevet 16. januar 2014 Hehe, Jeg tror 1/3 av alle her inne tenner på dette. Jeg er blant de heldige som får oppleve dette til stadighet. Det er en lang vei frem hvis du ikke vet om hun har tanker i denne retning en gang. Ønsker deg lykke til! Iorna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swei36 Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Share Skrevet 16. januar 2014 Takk for det. Dere er heldige, eller din andre halvdel er heldig som får oppleve det jeg drømmer om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.