geeandh123 Skrevet 13. januar 2014 Share Skrevet 13. januar 2014 Hei … finnes det bull i Tromsø/nord Troms som kunne tenke seg å prøve å overføre min kone? Vi har snakket om dette i et par år men jeg sliter med å overtale henne og får hun videre forbi fantasi. Derfor er jeg åpen for en annen å prøve seg og for å finne ut om du kan overbevisse henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UYN Skrevet 18. januar 2014 Share Skrevet 18. januar 2014 Hei … finnes det bull i Tromsø/nord Troms som kunne tenke seg å prøve å overføre min kone? Vi har snakket om dette i et par år men jeg sliter med å overtale henne og får hun videre forbi fantasi. Derfor er jeg åpen for en annen å prøve seg og for å finne ut om du kan overbevisse henne. Tror nok det er deg det står på her. Sett at hun/dere virkelig vil så skjer det nok utvilsomt etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kikker76 Skrevet 19. januar 2014 Share Skrevet 19. januar 2014 Jeg kan godt møte dere på byen i tromsø, hvor vi avtaler tid og sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kikker76 Skrevet 20. januar 2014 Share Skrevet 20. januar 2014 Sjekk eposten din, får ikke til å sende PM her inne til dere :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kikker76 Skrevet 20. januar 2014 Share Skrevet 20. januar 2014 Send ny epost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.