Mystique Skrevet 8. januar 2014 Share Skrevet 8. januar 2014 Hei. Er ei jente på 27, fra Holmestrand i Vestfold. Søker en Dominant mann som kan bruke meg som den tøsa jeg er iblant, kanskje flere menn etterhvert også? Jeg er switch, men har nok lagt Dominaen i meg på hylla på ubestemt tid. Skal kun utvikle min underdanige side, men til det så trenger jeg en streng og bestemt mann. Jeg er 110% hetero, og anal er noe jeg IKKE gjør. Du må se greit ut, være barbert, godt utstyrt, være mellom 30-50 år og selvfølgelig god venn med såpe og vann. Sykdomsfri og diskresjon ser jeg på som en selvfølge. Send meg en melding, om du er interessert. Men noter deg dette: Uten en ordentlig melding, så kan du glemme og få svar. Mer får du vite ved evt. kontakt. Mvh Mystique Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 10. januar 2014 Share Skrevet 10. januar 2014 kjekk leken dominant mann her...ofte på hotel i Bergen-.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.