sissyhgsd Skrevet 7. januar 2014 Share Skrevet 7. januar 2014 Jeg har lurt på hvor min plass er.. legger derfor ut noen bilder så håper jeg på svar Så får jeg vite hvor min plass er.. Så spørs det hvor det bærere hen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gangbangpar Skrevet 7. januar 2014 Share Skrevet 7. januar 2014 Sitter vel mer mellom ørene det da hvor du er! Bildene du legger ut sier vel lite om du er Bull eller noe annet! Ikke utstyret som teller alt her! Brukeren er MINST like viktig! Hilsen Tøsa! "som kjenner sin plass" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissyhgsd Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Share Skrevet 7. januar 2014 Det er vel de fruene som liker undertøy og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sissyhgsd Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Share Skrevet 7. januar 2014 Jeg tenkte meg vel ikke så mye om akuratt på bildevalget så skal vel ha for den. Heller vel mest for cucken så sant det er sagt... men tenkte kansje få noen hw'er Til å kommentere...men alle må selfølgeli si meningen sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.